Car Detailing & Home Cleaning

Car Detailing & Home Cleaning
ReflectionPerfection

۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

دولت مردان امریکا و کشورهای قدرتمند بدانند

دولت مردان امریکا و کشورهای قدرتمند بدانند که وقتی حکومت حاکم در ایران به ما مردم خودش رحم نمیکند چطور انتظار دارید به دنیا رحم کند چرا که در ارزوی قدرت نمایی است و همچون هیتلر بیمار گونه این امر را وظیفه دینی خود میداند . حکومت جمهوری اسلامی مرکز تمام مشکلات اسرائیل و فلسطین است . حکومت ایران ترکیه دمکرات را هم به چالش کشانده . حکومت مطمئنا به تمام گروههای تروریستی بودجه میرساند و حتی به گروههای مخالف همپیمانان خود > پس چرا حکومت پلید حاکم بر کشورم را سرنگون نمیکنید . اگر تمام دنیا بگویند کشورهای قدرتمند در این بین نقشی ندارند ما باور نخواهیم کرد . اقای اوباما اگر به کشورت عشق میورزی اگر هنوز با همپیمانانت بر دوستی متقابل پایبندید باید چاره ای بیاندیشید و این اندیشیدن بسی اسان است فقط باید قبول کنید که دشمن و منشا گرفتاری های دنیا حکومت ایران است و باید درک کنید که این حکومت به ریش نداشته شما در حال پوزخند زدن است و و اما این جمله را ثبت کنید که > : اگر شما دست به کار نشوید انها اقدام خواهند کرد!!!!!!!!!!! علی رغم این که ترکیه متحدآمریکا است, اما رابطه نزدیکی هم با ایران دارد. آنکارا به تلاشهای برقراری تحریمات بیشتر علیه ایران انتقاد کرده است. ایران یکی از صادر کنندگان اصلی گاز طبیعی به ترکیه است, و هر دو طرف دارند با هم کار می کنند که تجارت خود را به ۱۰ میلیارد در سال برسانند.

رئیس پلیس شهر قیصری در ترکیه گفت, هرگونه محدودیت بر ایرانیان به خاطر سلامت خودشان است. او به شرط ناشناخته ماندن, گفت: ”آنها این جا آزادند, اما به خاطر امنیت خودشان, نمی توانند با مطبوعات مصاحبه انجام دهند.”

برخی از پناهندگان می گویند در ترکیه توسط ماموران اطلاعاتی ایران با تماسهای تهدید آمیز و یا حملات فیزیکی مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند. مقامات حقوق بشر می گویند که ماموران اطلاعاتی ایران در جامعه پناهندگان در اینجا نفوذ کرده اند. که این باعث شک گستردی میان نفرات این جا شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر