Car Detailing & Home Cleaning

Car Detailing & Home Cleaning
ReflectionPerfection

۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

آیت الله محمدباقر خرازی، دبیرکل سازمان حزب‌الله و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم

افتاب پرستان :خدا ایران را از گزند این موجودات حفظ نماید
 مهمترین محورهای مصاحبه آیت الله محمدباقر خرازی، دبیرکل سازمان حزب‌الله و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم بدین شرح است:
بارها عرض کرده‌ام که به نظر من در قضیه سال ۸۸ ما دو گروه داشتیم یکی معترضین و یکی هم فتنه‌گران. این دو گروه را باید از همدیگر جدا کنیم.
- یک گروه معترضین بودند و وقتی که رهبری موضع گرفتند ساکت و آرام شدند. دیگر ما نمی‌توانیم اینها را دشمن نظام تلقی کنیم. آقای مهندس موسوی ۱۴ میلیون رای آورد. این را خود نظام اعلام کرد. ما چقدر آدم ساختیم که میلیون میلیون نفر را باید فتتنه گر اعلام کنیم.
اما یکسری بوده و هستند که آمدند برای بر اندازی شد. اعتراض تبدیل شد به براندازی. اینها با اصل ولایت فقیه در افتادند و مرگ بر اصل ولایت فقیه گفته‌اند. مرگ بر نظام گفته‌اند. طبیعتا اینها هیچ جایگاهی نخواهند داشت. اینها حق حضور در نظام را ندارند.
برادرمان محسن رضایی هم جزء معترضین بود خوب اگر این آقا هم فتنه گر است نباید صلاحیت او تایید شود. باید بین اینها فرق بگذاریم.
- یکی از مشکلات این آقایان این است که به لفظ می‌گویند که ما تبری می‌جوئیم. اینها باید عملا قبول کنند که این نظام نظام ولایت فقیه مطلقه است.
- آقایان موسوی و کروبی متاسفانه در حوزه فتنه افتادند البته ما سعی می‌کنیم اینها را دوباره با نظام آشتی بدهیم. چون انشاالله دعوای آنان با آقای احمدی نژاد بود و نه با رهبری معظم.
- اینها نسبت به رهبری خیلی کم لطفی کردند. واقعا کم لطفی کردند. به نظر من نتوانستند جلوی هوای نفس خودشان را بگیرند.
- دعوای اینها با رهبری به خاطر احمدی نژاد بود اما نتوانستند جلوی خودشان را بگیرند. من تلاش می‌کنم ان‌شاالله اگر دولت را تشکیل دادم به نحوی اینها را آشتی بدهم.
- این دو نقطه چرکین هم باید از بین برود. قرار نیست که تا روز قیامت از این دو نقطه چرک بیرون بیاید. هنر ما این است که چرک خشک کن داشته باشیم.
- من در سال ۸۸ در هنگام اعتراض‌ها موضع سکوت داشتم ولی به محض اینکه به فتنه رسید و نامه سروش که کلی اهانت کرده بود مطرح شد تنها کسی که به جنگ با سروش رفت و وی را ساکت کرد من بودم. متن من مشخص است. متن نامه من بسیار قوی تر از او بود. از نظر ادبیات نوشتاری متنی قدرتمند بود که چاپ شد و طوفانی به پا کرد
- قضیه ۸۸ به محض اینکه به حالت فتنه در آمد حزب الله با شدت موضع گرفت. من با فتنه تعارف نداریم
.......

انرژی هسته ای
- ما هزینه انرژی هسته ای را پرداخت کرده‌ایم. اگر یک قطعنامه دیگر علیه ما صادر کنند از NPT خارج خواهیم شد.
- بحث ما با غرب باید در خصوص فناوری اتمی باشد. آنها هزینه انرژی اتمی را از ما گرفته اند. کالایی را خریدهایم و هزینهاش را پرداخته ایم. برای تک تک تحریمها برنامه دارم.
داستان انرژی هسته‌ای برای ما داستان گاو بنی اسرائیل شده است. هر زمان که اینها به پای میز مذاکره بیایند ما یک قدم به جلو می‌رویم و دیگر به عقب بازگشت نخواهیم داشت.
-با عقب نشینی دولت اصلاحات در بحث هسته‌ای اصلا موافق نبودم.
....

جوانان
- تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها یک مُسَکن است.
- معتقدم هر دانشجو که قصد ورود به دانشگاه را دارد باید ازدواج بکند و بیاید. کدام دانشجو وجود دارد که علاقه‌ای به ازدواج نداشته باشد.
- ما باید مسئله ازدواج را حل کنیم. چه یارانه ای بهتر از یارانه ازدواج.
- در دولت حزب‌الله هر جوان ایرانی که ازواج کند به او خانه خواهم داد و به همسرش ماشین خواهم داد و بیمه بیکاری اش را تضمین خواهم کرد. در بهترین هتل به آنها امکانات ارائه خواهم کرد. اگر دولت پول ازدواج را بدهد اشکال دارد؟ ما چقدر هزینه های برخورد با مفاسد را باید بدهیم. همان هزینه برخود را هزینه اصلاح بکنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر