Car Detailing & Home Cleaning

Car Detailing & Home Cleaning
ReflectionPerfection

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار حملات سایبری به شبکه‌های کامپیوتری این کشور را به طور مستقیم به دولت چین نسبت داد.

گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار حملات سایبری به شبکه‌های کامپیوتری این کشور به طور مستقیم به دولت چین نسبت داده است. واحد نظامی ۶۱۳۹۸ متعلق به ارتش آزاد خلق چین  به عنوان یکی از محتمل‌ترین عوامل حملات هکری شناسایی شد.
 واحد نظامی ۶۱۳۹۸ صدها ترابایت اطلاعات را از شماری زیادی از صنایع که اکثر آن‌ها در آمریکا و تعدادی از آنها در کانادا و بریتانیا مستقر هستند، به سرقت برده است. وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که چین از طریق عملیات سایبری درصدد جمع‌آوری اطلاعات از بخش‌های اقتصادی، دیپلماتیک و دفاعی ایالات متحده است و این اطلاعات می‌تواند در برنامه‌ریزی دفاعی چین به کار رود.
هونگ لی، سخنگوی وزارت دفاع چین، در واکنش این اتهام را بی اساس دانسته است.
به گفته این سخنگو، تعریف مشخصی از این که چه کسی هکر است وجود ندارد و هر کس که از اینترنت استفاده کند می‌تواند قربانی حملات هکرها شود.
وی می افزاید: "گمانه‌زنی‌ها و طرح اتهام‌های بی اساس با اهداف مختلف، غیرحرفه ای و غیرمسولانه است و به حل مشکل کمکی نمی‌کند. چین به طور قاطع با حملات سایبری مخالف است و قوانین و مقررات برای مجازات شدید هکرها دارد.این در حالی است که استبداد در این کشور کشنده است . احتمال درگیری های لفظی بیشتر بین امریکا و چین وجود دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر